Thursday, October 19, 2006

All the big changes...

Thought I'd post these here today... The first photo was taken of me in November of 2004, when I weighed 106kg (had just lost 6kg!)... The second one was taken of me this morning weighing in at 75.3kg... That is the amount of weight I've lost in the past year... I don't actually have a photo of me from a year ago because I had wised up after seeing the pics taken the previous November, hahaha! But basically, after have Bryn I was back to my pre-pregnancy weight of 106lg within about a month... I've still got another 10kg or so to go (8kg to be within my healthy weight range for my height and gender), but I'm sooo so happy with my progress this year, I just had to share (because I know most of you don't read my weightloss blog, hahaha)...

In other news. I had my first therapy session yesterday, and I've happened upon a therapist who is as perplexed about why our society would employ controlled crying andsleep centres as I am, yay!!! She seems really nice, so I'll be seeing her fortnightly. She hit on one point that might be a big part of my anger already yesterday, and so I feel like she might well be the right person to help me investigate this, yay!

Then on the way home I popped into a nice alternative looking shop and found myself a beautiful labradorite ring! Yay!!! So, yesterday was a good day :)...

7 comments:

HipbubbyMama said...

Wow what a difference! I dont know how you do it, very impressive. I have read your weight loss blog a couple of times, but it seriously makes me feel very guilty because I'm not doing all that, so I avoid it hahah :D Well done on the acheivement though, it's just amazing :)

Juniper said...

I agree with hipbubbymama, what an amazing difference!

Seriously, a picture says a thousand words - you look fantastic, and you should be soooo proud of yourself!

I look at your weight loss blog every day, as it inspires me to keep going myself. I love our walks together - they start my week off on the right track!

Anonymous said...

Go sif!! you are amazing! I can't believe how far you have come

anastasia_wolf said...

Wow you look great! Good to see how far you've come :D.

Nic and Beren said...

Oh awesome, you look great ! And good on you for seeing a therapist, Im off to do the same thing soon :-)

Rae said...

W O W !!

and

That's great about finding a therapist you gel with. :)

Cabrissi said...

OMG... on one hand I know when I look at your ticker that you've lost a *lot* but it's different seeing visual proof isn't it on how much you've accomplished! Huge CONGRATS, seems like since I've known you (when Bek came down) you've been in a real period of change for you!

Teenagers and the failing parent...